Final maçı için kapsül koleksiyon

T-shirt, şort, ceket, pantolon ve aksesuarlardan oluşan yeni koleksiyonda Les Benjamins kurucusu ve kreatif yöneticisi Bünyamin Aydın, Mastercard logosundan ve markanın 25 yıldır kullandığı ‘priceless’ (paha biçilmez) telaffuzundan ilham aldı. Mastercard Doğu Avrupa İrtibat ve Pazarlamadan Sorumlu Lider Yardımcısı Yasemin Develioğlu, “İstanbul’u ve kültürel zenginliğini temsil ettiğine inandığımız bu kapsül koleksiyonunu hem Değer Biçilemez Platformu’nun 25. yılı hem de İstanbul’da gerçekleşecek final maçının mesken sahipliği heyecanı içerisindeyken tanıtmış olmanın memnunluğunu yaşıyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir